GÖRDESZKA SULI

GÖRDESZKA SULI

Oktatóink

2018. június 14. - Gördeszkasuli

Kaposi Dávid

 

Számomra a gördeszka a teljes szabadságot, és kreativitást jelenti. 

Ebből a szempontból teljesen mindegy, hogy „csak” közlekedési eszközként használod a gördeszkát, vagy trükköket is csinálsz, az utcán,  vagy épp a skateparkban deszkázol.

Kisgyermekként szertornával kezdtem sportpályafutásom, melyet évekig a KSI zászlaja alatt űztem. 14 éves koromban álltam először gördeszkára, ami azóta is a mindennapjaim része. Közel 10 évig versenyeztem, ez idő alatt szinte minden hazai versenyen kiváló eredményt értem el. 2014 óta aktív oktatást folytatok, gyerekeknek és felnőtteknek egyaránt. Az évek alatt több tanítványom is Magyar Bajnoki címet szerzett.

A gördeszkázás mellett wakeboardozok, és snowboardozok is. 2018-ban végeztem el a Testnevelési Egyetem és a Magyar Snowboard Szövetség snowboard oktatói képzését. Azóta tagja vagyok a Síoktatók Magyarországi Szövetségének is, és állok rendelkezésére a tanulni vágyóknak. A gördeszkázásból kifolyólag leginkább a freestyle vonal, és a parkozás áll hozzám a legközelebb, így szívesen foglalkozom haladó snowboardosokkal is. 

Az életem elképzelhetetlen lenne a gördeszkázás nélkül, és ha ebből a szenvedélyből át tudok adni másoknak egy – egy darabkát, úgy érzem nem hiába kezdtem el oktatni.


Pál Attila

 

A gördeszkázás a legnehezebb deszkasport, így kiemelten fontos szakszerű segítséggel megtenni az első métereket – nem csak a fejlődés, de a biztonság szempontjából is. Kötetlen (nincs szükség felvonóra, hullámra, leejtőre, hóra, speciális ruházatra stb...), szabad, végtelenül menő, és a leglazább olyan egyedül végezhető sport, amit valójában mégis társaságba verődve a legélvezetesebb csinálni.

Nem igényel atletikus testfelépítést, nincs sem korhoz, sem pedig nemhez kötve, és ami a legfontosabb, hogy mindenféle teljesítménykényszer nélkül űzhető. Amennyire kis lépésekben, fokozatosan lehet benne fejlődni az elején, olyan nagy csomagokban adagolja az élményeket és a felejthetetlen pillanatokat már az első perctől fogva.

Ez a sport azonban nem csak a hangulatodra lesz pozitív hatással. Deszkára pattanva fejlesztheted a testtudatosságodat, az egyensúlyérzékedet, fokozza a kreativitásodat és szinte észrevétlenül javíthatod vele a kondidat.

Gyere hozzánk gördeszkázni a Gördeszka Suliba, ahol 20 éves sportági múlttal és évekre visszanyúló, nemzetközi szintű oktatói tapasztalattal várunk Téged! Deszkára fel!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gordeszkasuli.blog.hu/api/trackback/id/tr8214047472
süti beállítások módosítása